سر مربی تیم والیبال دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام اول تیم والیبال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در مسابقات بین ادارات شهرستان بویراحمد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ سید جلیل ملک حسینی افزود: مسابقات جام رمضان کارکنان ادارات شهرستان بویراحمد از سی ام خرداد ماه به مدت چهار روز متوالی و به صورت دوره ای در سالن پوریای ولی برگزار شد.
وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات 5تیم از ادارات جهادکشاورزی، صنعت و معدن، نیروی انتظامی، دارایی و دانشگاه علوم پزشکی استان حضور داشتند.
ملک حسینی تصریح کرد: در این مسابقات تیم والیبال دانشگاه علوم پزشکی استان، ادارات جهاد کشاورزی و صنعت و معدن به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.



